SHOEBALOO installatie Alipay POS en in-app marketing

Bureau:NextportChina
Merk:SHOEBALOO
Adverteerder:SHOEBALOO
Jaar:2018
Branche:Mode & kleding
Medium:Mobile, POS
SHOEBALOO is een bekende en toonaangevende retailer van high-end design schoenen, tassen en accessoires in Nederland en daarbuiten. NextportChina installeerde de mobiele POS-oplossing van Alipay in vier van de winkels van SHOEBALOO en ondersteunde het bedrijf met de Alipay in-app marketing. De installatie van de Alipay betaal-oplossing, biedt SHOEBALOO een unieke kans om de Chinese toerist op een zeer effectieve manier en tegen lage kosten te bereiken. In de SHOEBALOO winkels kunnen Chinezen nu gemakkelijk met Chinese RMB betalen, terwijl de winkelier het bedrag in Euros ontvangt. Doordat het merk een eigen profiel in de Alipay app heeft, zijn de winkels makkelijk te vinden voor de gebruikers van de app. Deze unieke services hebben de transacties van Chinese consumenten aanzienlijk verhoogd.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

SHOEBALOO wil de groeiende groep Chinese consumenten in haar winkel goed bedienen en mogelijk meer Chinese clientèle aantrekken. Door middel van het aanbieden van de Alipay betaal-oplossing, kan SHOEBALOO Chinese klanten extra waarde en gemak te bieden. Op deze manier kan het bedrijf zich onderscheiden van haar concurrenten. Daarnaast kan Alipay ook als een nieuwe marketing tool gebruikt worden om SHOEBALOO's winkels en producten te promoten binnen de betaal-app.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?