Ruim op voor KiKa

Bureau:Goud Uberconnected
Merk:KiKa
Adverteerder:Stichting Kinderen Kankervrij
Jaar:2018
Branche:Non profit & goede doelen
Medium:Outdoor, Print, Radio, Social media, Televisie, Website
Op de speciale website Marktplaats.nl/kika kunnen mensen zien welke producten voor KiKa te koop zijn. Het geld, dat aan deze producten wordt besteed, gaat direct naar een speciale KiKa-rekening. Met de opbrengst van de campagne wordt de vierde verdieping van het medio mei te openen Prinses Máxima Centrum ingericht. Hierdoor kunnen maar liefst 100 extra onderzoekers hun werkzaamheden in Utrecht verrichten. Met de opbrengst van de fondsenwervende Draag je steentje bij-campagne uit 2013 werd het fundament gelegd voor de realisatie van dit kinderoncologisch centrum. Met deze campagne - ook van de hand van Goud Uberconnected - werd 8,5 miljoen euro opgehaald. De Ruim op voor KiKa-campagne is, samen met Frits Hirschstein van KiKa, bedacht door Goud Uberconnected. En is verder ontwikkeld met de steun - veelal om niet - van vele andere bedrijven en personen, waaronder MacGyver Amsterdam / MacGyver Post, MacLoud Amsterdam, Postoffice Amsterdam, Edo Kars Photography, House of Retouch, Tone of Voice, David Lucieer, Dutch Casting, Das Banner, JCDecaux, Hilda van Oosterom, OpslagXL Sloterdijk en Susan & Bert Lammers.

Credits

(Post) Productie:MacGyver Amsterdam, MacGyver Post, Postoffice Amsterdam, Dutch Casting, House of Retouch
Muziek & Geluid:MacLoud Amsterdam, Tone of Voice
Online:Das Banner
Media:JCDecaux
Video & beeld:Edo Kars Photography
Strategie:Charles Borremans, Coen Ruseler
Productie:Maaike van der Meer
Art:Roel Verhoeven
Copy:Palle Dirks, Judith Hartog

Doelstellingen

Met de campagne Ruim op voor KiKa wordt heel Nederland tot eind maart van dit jaar gemobiliseerd om zolders, kelders, garages en schuren op te ruimen en de nog goed bruikbare spullen aan te bieden op Marktplaats.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?