Rotterdamse baasjes

Bureau:BRAND The Urban Agency
Merk:Ranzijn tuin en dier
Adverteerder:Ranzijn tuin en dier
Jaar:2017
Branche:Retail
Medium:E-mail, Outdoor, Print, Social media, Event
Voor Ranzijn tuin & dier, een nieuwe speler op de Rotterdamse retailmarkt, ontwikkelde BRAND The Urban Agency in samenwerking met Hippr de campagne ‘Rotterdamse baasjes’. Het doel: op een sympathieke en niet conventionele manier lokale bekendheid genereren bij diereneigenaren voor het merk Ranzijn tuin en dier en hun dierenartsservice. Acties en events waren een belangrijk onderdeel van deze crossmediale campagne waar Rotterdammers samen met hun huisdier de hoofdrol mochten spelen. Rotterdamse baasjes en hun huisdier zijn letterlijk het gezicht van de campagne. Rotterdammers mochten iemand verrassen met een gratis Pet’s Pick up, een haal- en brengservice van de Ranzijn-dierenarts die in de winkel gevestigd is. En Rotterdammers konden met hun hond komen spelen in een pop-up hondenspeeltuin op een braakliggend terrein in de buurt van het winkelcentrum. Naast de inzet van socials, abri’s, advertenties en e-mailmarketing werd ook free publicity gegenereerd. Fotografie: Joke Schut

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Op een sympathieke en niet conventionele manier lokale bekendheid genereren bij diereneigenaren voor het merk Ranzijn tuin en dier en hun dierenartsservice.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?