Rocket Bros

Merk:MTV
Adverteerder:MTV
Jaar:2007
Branche:Media
Met de 'MTV Switch' campagne lanceert MTV Networks International deze zomer hun wereldwijde klimaatverandering-campagne. De campagne zal de nadruk leggen op de sociale en financi?le voordelen van een duurzame lifestyle en daar 70% van alle 0-34-jarigen wereldwijd mee bestoken.

Credits

Camera:Jakko van Ree
Creatie:Hein Mevissen, Diederiekje Bok
Geluid:Remko Keuter
Producer:Heleen Dankbaar
Regie:Hein Mevissen

Doelstellingen

In de MTV film wordt de kijker op een typische MTV manier, humoristisch en niet vinger wijzend, meegenomen op een indrukwekkende reis over de aarde. Doel van het filmpje is om de mens (en met name de jonge generatie) bewust te maken van de gevolgen van zijn dagelijkse acties in de omgang met planet Earth (www.globalrocket.tv).

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?