ProRail employer branding

Bureau:Ogilvy & Mather Amsterdam
Merk:ProRail
Adverteerder:ProRail
Jaar:2017
Branche:Transport & logistiek
Medium:Outdoor, Print, Radio, Social media, Video
De meeste mensen zijn bekend met ProRail maar hebben maar een lage interesse in het bedrijf. De naam zegt het al toch? Mensen realiseren zich echter niet wat ProRail doet en dat zij een belangrijke rol hebben in ons dagelijks leven. Zoals de het Nederlandse spreekwoord, ‘onbekend maakt onbemind’. Daarom een goede reden voor een herintroductie van ProRail met een sociale campagne in hun taal, met een frisse, heldere identiteit.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

ProRail wil op de longlist van potentiële werkgevers komen bij ambitieuze (young) professionals. Via deze employer branding campagne wil ProRail tevens haar reputatie verbeteren bij het brede publiek.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?