PR-activatie BaByliss Sensor

Bureau:Qontent Matters
Merk:BaByliss
Adverteerder:BaByliss
Jaar:2018
Branche:Mode & kleding
Medium:Event
Voor de nieuwe BaByliss Sensor-lijn bedachten we de campagne BaByliss Sensor denkt mee, zodat jij door kan. Aan ons de opdracht om hier een originele activatie bij te bedenken als hero van de campagne, die zowel de doelgroep als de pers zou bereiken. Het Nederlandse klimaat is vaak dramatisch voor je kapsel. En wat is er waardelozer dan met verregend haar op je werk aankomen? Daarom kwamen we met een oplossing die geheel in lijn staat met het campagnethema. Een oplossing die meedenkt, zodat je door kunt. Met een jaren ’60 tram die tot BaByliss haarsalon was getransformeerd, brachten we vrouwen met een mooi kapsel naar werk. Een PR-activatie die landelijke pers bereikte. BaByliss is opgericht in de jaren zestig, dus transformeerden we een Rotterdamse tram uit die periode tot de BaByliss Sensor Haarboutique. Elke vrouw kon gratis instappen en haar kapsel laten stylen. Zo kwamen tientallen Rotterdamse vrouwen, ondanks de regen, toch mooi gestyled aan op werk. BaByliss Sensor denkt mee, zodat jij door kan.

Credits

Media:De Nieuwe Zaak

Doelstellingen

Bedenk een originele hero-activatie die de nieuwe Sensor-productlijn op een opvallende manier landelijk onder de aandacht brengt.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?