PostNL Succes is Simpel

Bureau:Havas WW Amsterdam
Merk:PostNL
Adverteerder:PostNL
Jaar:2014
Branche:Dienstverlening
Medium:DM
Wie wil er niet op de cover van z’n eigen managementbestseller staan? Met die trigger worden bestuurders van driehonderd grote ondernemingen in gesprek gebracht over de documentoplossingen van PostNL. Op basis van het Linkedin-profiel van deze bestuurders, laat het postbedrijf unieke, persoonlijke covers maken, inclusief een geïllustreerd portret en een biografie. Een persoonlijke e-DM met landingspagina en een linkedin-uitnodiging ondersteunen het boekwerk. Een week na verzending wordt er nagebeld. Dit levert bij 27% uiteindelijk een echt gesprek op. In de historie van PostNL is dit een record conversie onder bestuurders.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Succes is simpel' is een persoonlijke DM campagne op basis van digitale content en een slimme combinatie van fysieke en digitale middelen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?