Persklaar, drukken maar!

Bureau:52 graden noorderbreedte
Merk:Proost en Brandt
Jaar:2010
Branche:Industrie
Proost en Brandt introduceert het krachtige en effici?nte concept 'Persklaar, drukken maar!'. Klanten van deze papiergroothandel kunnen hun papier nu zo aangeleverd krijgen, dat ze direct aan de slag kunnen. Zij zijn niet langer meer gebonden aan de zogenaamde standaard verpakkingshoeveelheden, maar kunnen voortaan het exacte aantal benodigde vel bestellen. Dat scheelt de klant een hoop tijd, opslagcapaciteit en geld. Voor de marktintroductie van het concept is een passend logo ontworpen. Het PK logo visualiseert maximale flexibiliteit en efficiency. De P en de K staan uiteraard voor PersKlaar. In de K zijn gestapelde oningeriemde (niet ingepakte) vellen herkenbaar. Het getal 2471 wijst op de mogelijkheid voor klanten om een exact aantal vel te bestellen. De pay-off 'Persklaar, drukken maar!' maakt duidelijk waar het in essentie om gaat. Dit logo komt terug op verschillende middelen als direct mail en advertenties.

Credits

Account Management:Femke Roeleveld
Copy:Esther den Hertog
Creatie:Piet Jan van Bohemen

Doelstellingen

Marktintroductie concept 'Persklaar, drukken maar!'.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?