Persgroep LIVE

Bureau:brandXtension BV
Merk:de Persgroep Nederland
Adverteerder:de Persgroep Nederland
Jaar:2017
Branche:Media
Medium:Social media, Video, Event
De campagne realiseerde de betrokkenheid van de bezoekers tijdens het event door de aanwezigheid van de reporter, en bracht een groot aantal kwalitatieve leads op. Daarnaast werd er ook bereik gegenereerd buiten het event dmv het LIVE streamen van sessies van sprekers en het verspreiden van compilatie video’s op Facebook. Hierdoor leidden we de bezoekers nà het event ook weer terug naar het event en de digitale omgeving van De Persgroep Nederland. Dit wordt de ‘closed loop to live brandactivation’ approach genoemd. Resultaten in cijfers totaal: + 11.500 bekeken posts + 15.300 views LIVE stream Facebook/ overige kanalen

Credits

(Post) Productie:MyChannels
Productie:Vargo Bawits

Doelstellingen

De aandacht campagne van De Persgroep Nederland onder de aandacht brengen tijdens events, waarbij tevens het digitale karakter van De Persgroep onderstreept wordt, en er traffic gegeneerd wordt naar de Facebookpagina.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?