Onion Today - Innovatieve app en huisstijl

Bureau:Nilsson
Merk:Onion Today
Adverteerder:Onion Today
Jaar:2017
Branche:Retail
Medium:Mobile, Website
Nilsson heeft de huisstijl van Onion Today ontworpen met een toekomstbestendig logo. Aan de hand van deze huisstijl zijn er verschillende middelen uitgewerkt, waaronder een website. Op de website kunnen bedrijven zich aanmelden voor de app en vragen stellen over het gebruik. In samenwerking met Mission is de Onion Today app ontwikkeld. Nilsson heeft de back-end en API voor de app ontwikkeld en Mission maakte de app beschikbaar voor Android en iOS. Door een iteratieve werkwijze met beide partijen en de opdrachtgever kon er effectief geschakeld en snel ontwikkeld worden.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Onion Today wilt alle bedrijven die actief zijn in de uiensector met elkaar verbinden aan de hand van de Onion Today app. Deze app moet een ideale mix zijn van marktverkenning en agrarische sociale media. Nilsson kreeg de uitdaging om in een jaar met een passende huisstijl naar een innoverende app te gaan om op de Landelijke Uiendag te lanceren.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?