Norway BBQ Fly-In

Bureau:Icemedia
Merk:PME Legend
Adverteerder:Just Brands
Jaar:2018
Branche:Mode & kleding
Medium:Print, Social media, Televisie, Website
De winnaars vliegen mee met een privé DC-3 Dakota door Noorwegen. Op de verschillende tussenstops vinden activiteiten plaats in Noorse stijl. De reis is volledig gericht op de passie van PME Legend: avontuur, adrenaline en klassieke luchtvracht. De winnaars hebben de kans om te zien wat PME Legend drijft en wat elke collectie van PME Legend inspireert. PME Legend is op zoek naar stoere mannen, die deze unieke trip willen meemaken. De winnaars zullen uitgebreid worden gevolgd. Dit zorgt voor unieke beelden en prachtige content. Onder andere ten behoeve van sociale media. Naast de hoofdprijs maken de deelnemers ook kans op prijzen, die dagelijks en wekelijks uitgereikt worden. De dagprijs is een PME Legend BBQ-schort. De weekprijs is een exclusieve PME Legend BBQ. Registratie leidt ook tot een gepersonaliseerde afbeelding, die de deelnemers via social media kunnen delen. De campagne is actief in vijf verschillende Europese landen: Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Als traffic drivers worden tv, online, social media en print ingezet. Daarnaast promoten meer dan 1.000 fysieke winkels de campagne via een etalagepakket en een instore-presentatie.

Credits

Account management:Jasper Meijer
Creatie:Tom Bremerkamp
Copy:Palle Dirks
Programmer:Stephen van Essen, Nicky Zeeman, Ingmar uit de Bos

Doelstellingen

Roep consumenten op om zich online te registreren op https://skymaster.pme-legend.com om kans te maken op een unieke reis. Tien winnaars krijgen de mogelijkheid om gedurende vier dagen het leven van échte cargo-piloten in Noorwegen te ervaren!

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?