New twisted bottle

Bureau:Ogilvy & Mather Amsterdam
Merk:Fanta
Adverteerder:Fanta
Jaar:2016
Branche:FMCG
Medium:Animatie, Mobile, Outdoor, POS, Print, Social media, Video, Games, On pack, Event
Felle kleuren, veel sinaasappels, een heel aantal verdraaide foto’s, GIFs en zelfs een nieuw font? Dat moet de nieuwe social campagne van Fanta zijn, ter introductie van Fanta’s nieuwe logo en nieuwe spiraalvormige fles. De campagne richt zich op tieners in 8 verschillende Europese landen.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Fanta verloor de ‘coole’ tieners als fans. Om weer op te vallen tussen de overdaad aan reclames die de tieners om hun oren krijgen, is de nieuwe ‘twisted bottle’ geïntroduceerd. Hiermee wil Fanta de connectie tussen de tieners en het merk versterken.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?