Napapijri - 4 seasons

Bureau:First Day of Spring
Merk:Napapijri
Adverteerder:Napapijri
Jaar:2017
Branche:Mode & kleding
Medium:Print, Social media, Video, Event
"Outdoor merk Napapijri was van onze moderadar af gevallen, maar is erin geslaagd zich opnieuw op de kaart te zetten als urban fashion label.” - Belmodo. Om dit te bereiken, creëerden wij Napapijri 4 Seasons. Een campagne die het merkverhaal vertelt aan de hand van muziek, met een remake van Antonio Vivaldi's wereldberoemde ‘De Vier Jaargetijden’. Zo verbonden we de grootste interesse van de jonge, stedelijke doelgroep - nieuwe muziek ontdekken - met de missie van het merk - bring nature to the city. We nodigden vier topartiesten uit verschillende muziekgenres en stedelijke subculturen uit om elk een seizoen van het muziekstuk te herinterpreteren. Alle artiesten waren een authentieke match met zowel merk als project. Tokimonsta, een van hen: "Je krijgt niet vaak de gelegenheid om klassieke muziek opnieuw te creëren of te remixen. Ik ben opgegroeid met klassieke piano en Vivaldi is een van mijn favoriete componisten.” - dazeddigital.com. De resulterende tracks gingen in première op fashion festival Bread & Butter in Berlijn, te volgen via een livestream op Napapijri's social mediakanalen. Onder meer Hypebeast, Dazed, VICE en HighSnobiety deden verslag van de show en campagne.

Credits

(Post) Productie:Wink
Muziek:Raleigh Ritchie, Jan Blomqvist, Tokimonsta, Sharon Doorson

Doelstellingen

Verbind Napapijri met een vooroplopende, urban doelgroep

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?