Najaarscampagne

Bureau:FHV BBDO
Merk:Zilveren Kruis
Adverteerder:Zilveren Kruis
Jaar:2015
Branche:Banken & verzekeraars
Medium:Televisie
In de tv-commercial, een radio- en outdoor campagne peilt Harm Edens dit jaar onze kennis over de basisverzekering. Hij is het nieuwe gezicht in de najaarscampagne van Zilveren Kruis en gaat op zoek naar vragen die mensen hebben over de zorgverzekering. Zilveren Kruis antwoordt met raad en daad.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Vorig jaar hebben we een zeer succesvolle najaarscampagne gevoerd waarin zowel het nieuwe ‘raad en daad’ campagneconcept als de nieuwe Basis Plus Module propositie op de merk - en commerciële doelstellingen zeer goed gescoord hebben. Dit najaar willen we opnieuw succesvol zijn met deze boodschap binnen het campagneconstruct en willen we nog meer Nederlanders overtuigen dat Zilveren Kruis DE zorgverzekeringsmaatschappij is die jou met raad en daad bijstaat.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?