Nachtjeslampje - KLM

Bureau:DDB & Tribal Amsterdam
Merk:KLM
Adverteerder:KLM
Jaar:2016
Branche:Reizen & Toerisme
Medium:Video
Wanneer een ouder regelmatig op zakenreis gaat, kijken thuisblijvende kinderen reikhalzend uit naar zijn of haar thuiskomst. Om iets terug te doen voor deze kinderen, lanceert KLM het 'Nachtjeslampje', waarmee ze exact kunnen zien hoeveel nachtjes het nog duurt voordat je geliefde – of mama of papa – thuiskomt. Het lampje heeft de vorm van een vliegtuig en voor elke nacht dat een familielid weg is, brandt er een lichtje achter de vliegtuigraampjes. De dag van thuiskomst is de dag waarop ze allemaal zijn gedoofd.

Credits

(Post) Productie:Frolic Studio

Doelstellingen

De luchtvaartmaatschappij maakt met deze schattige campagne promotie voor zijn zakelijke vluchten - See more at: http://www.adformatie.nl/nieuws/klm-geeft-thuisblijvers-houvast-met-nachtjeslampje#sthash.URRJD0e6.dpuf

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?