Moestuintjes, een groeiend succes

Bureau:TBWA\NEBOKO
Merk:Albert Heijn
Adverteerder:Albert Heijn
Jaar:2016
Branche:Retail
Medium:Video
En weer doet Albert Heijn het: een giga-campagne op touw zetten waaraan niet alleen alles klopt, maar die ook nog eens getuigt van de durf om voor de muziek uit te lopen. Een supermarkt die een zelf bedacht en ontwikkeld premium inzet met een grote maatschappelijke en educatieve betekenis, dat is nooit eerder vertoond. En dan in deze omvang (ruim 44 miljoen moestuintjes in vier weken). Het inzicht en de strategie zijn ijzersterk, de doorvertaling tot op de winkelvloer tot in de puntjes verzorgd. Er is op meerdere fronten beweging gecreëerd, passend in de tijdgeest: een slim partnership, activatie op scholen. De (gepercipieerde) waarde van het moestuintje is gecreëerd door de communicatiecampagne.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Een zelf bedachte en ontwikkelde premium inzetten met een grote maatschappelijke en educatieve betekenis.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?