Merkconcept 'mensenkenners'

Bureau:Nilsson
Merk:Welzijn Middelburg
Adverteerder:Welzijn Middelburg
Jaar:2018
Branche:Non profit & goede doelen
Medium:Print, Video, Website
Welzijn Middelburg is een welzijnsorganisatie die sociale, culturele en educatieve activiteiten organiseert voor zowel kinderen, als jongeren, volwassenen en ouderen in de gemeente Middelburg. Met het nieuwe corporate concept wordt haar talent, het uitblinken in omgaan met ieder soort mens, onderstreept en wordt het traditionele denken vanuit kolommen van doelgroepen achterwege gelaten. Kortom, we denken niet vanuit groepen, maar vanuit individuen. Alleen echte mensenkenners snappen de vele karakters binnen onze samenleving. Met de volledig vernieuwde identiteit, waaronder een nieuwe website en corporate video, heeft Welzijn Middelburg de juiste elementen in handen om de komende jaren haar positie in de markt te claimen.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Steeds maar weer moeten uitleggen wat de organisatie doet en wat het belang daarvan is, is iets waar Welzijn Middelburg regelmatig mee te maken kreeg. De uitdaging: het aanscherpen van de positionering en het benadrukken van het onderscheidend vermogen, om dit vervolgens door te vertalen naar een sterke, toekomstgerichte en commerciële visuele merkidentiteit.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?