Meer met minder

Bureau:N=5
Merk:KPN
Adverteerder:KPN
Jaar:2016
Branche:Telecom
Medium:Televisie, Video
KPN zet als enige in deze markt stevig in op branding. De gelaagde aanpak in de verzadigde telecommarkt is sterk en gedurfd: emotie in de bovenlaag, verkoop in de lagen daaronder. Maar in de creatie en de mediamix is de campagne niet altijd verrassend of innovatief. In 2015 was deze merkcase ook ingezonden voor de Effie, maar de langetermijneffecten op het merk werden nog onvoldoende bewezen geacht. Dat is nu veranderd; het effect van de gelaagde propositie is goed aangetoond, getuige de groei in marktaandeel en de sterke stijging van bijvoorbeeld de merkvoorkeur.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

De consument bewust maken van alle mogelijkheden van KPN.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?