Meedoen! Bekende Nederlanders

Bureau:Crossmarks BV
Merk:Liliane Fonds
Jaar:2010
Branche:Non profit & goede doelen
De centrale gedachte: door mensen in nederland te laten Meedoen kunnen kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden Meedoen en meetellen in hun leefomgeving. De campagne is zo ontwikkeld dat op allerlei niveau's kan worden ingehaakt. Het is een campagne voor en door iedereen. We zijn erin geslaagd om het campagnemotto Meedoen toe te passen op alle uitingen waardoor er sprake is van een uitnodigende, laagdrempelige en consistente prikkel om tot actie over te gaan.

Credits

Account Management:Petra Dikmans
Art:Ruud Tuithof, Yuri van Poppel
Copy:Jacques Vos
Fotografie:Morad Bouchakour
Muziek:Mark van der Malen
Producer:Joppo in de Grot

Doelstellingen

Het Liliane Fonds stelt zich in 2010 als doel om haar doelgroepen via thematische en actiegerichte communicatie te betrekken bij haar activiteiten. Door het lanceren van de campagne met het thema Meedoen, mensen (intern en extern, individueel en collectief) activeren om bij te dragen aan het ondersteunen van kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden. Centraal staat het kind dat zijn wereld voor ons opent.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?