McDonald’s Good Times (Minirestaurant McDonald’s for You)

Bureau:brandXtension BV
Merk:McDonald's
Adverteerder:McDonald's (concept TBWA)
Jaar:2018
Branche:Retail
Medium:Mobile, Social media, Televisie, Video, Website
MINIRESTAURANT McDonald's for You: Na Good Times Island kwam McDonald's met een groot vervolg. Naast lopende campagnes werden gasten verrast door er te zijn waar ze dat niet verwachten. Dat gebeurde op onverwachte en bijzondere wijze. McDonald’s kwam met het kleinste restaurant ter wereld, McDonald’s For You. Het minirestaurant reisde gedurende de zomer door heel Nederland. Gasten en fans konden een bijzondere locatie indienen. Misschien wel thuis, op je werk of vakantielocatie! Met McDonald’s For You wilde McDonald’s haar gasten blijven verrassen met Good Times en een unieke brand experience.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Parameter customer engagement een impuls geven. De doelgroep hecht minder waarde aan spullen maar wel steeds meer aan bijzondere ervaringen om hun timeline mee te verrijken. Kortom, McDonald’s wilde spontane geluksmomenten creëren om aan die groeiende behoefte te voldoen: Good Times! Die impact heeft zicht vertaald in het gewenste resultaat.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?