Mantelzorg campagne

Bureau:Truman
Merk:Gemeente Amsterdam
Adverteerder:Gemeente Amsterdam
Jaar:2018
Branche:Overheid
Medium:Outdoor, Print, Social media, Video, Website
Onder het communicatiethema ‘Als je mantelzorgt doe je iets bijzonders’ wordt een campagne vanaf deze week uitgerold in o.a. outdoor, advertenties, social advertising en een mini documentaire serie. De campagne trapt af met een emotionele manifest advertentie in o.a. Het Parool die ondertekend is door de Wethouder Zorg en Welzijn. In de uitingen wordt heel concreet aangegeven welke activiteiten onder mantelzorg vallen en illustreert de zwaarte van mantelzorg door te laten zien dat het over zorg gaat die met grote regelmaat terugkomt. Truman vond filmmaker Frans Bromet bereidt om samen een mini documentaire serie te maken over Amsterdammers die mantelzorgen. De emotionele verhalen brengen verdiepende contentlaag in de campagne.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Truman ontwikkelde i.s.m. Zus&Zorg een crossmediale campagne die enerzijds de Amsterdammer bewust maakt van ‘wat mantelzorg precies is’ en anderzijds de waardering uitspreekt voor de 57.000 Amsterdammers die mantelzorg verlenen aan een partner, familielid of buurman/vrouw.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?