Maak het groots

Bureau:Ogilvy & Mather Amsterdam
Merk:Pathé
Adverteerder:Pathé
Jaar:2016
Branche:Entertainment & muziek
Medium:Outdoor, Print, Social media, Video
We kunnen tegenwoordig films kijken waar en wanneer we maar willen. Heel handig, maar niet echt groots. Terwijl film juist een grootste ervaring zou moeten zijn. Deze campagne laat de unieke waarde van een Pathé ticket zien in een wereld van altijd en overal films kijken en waar afleiding en onderbrekingen standaard zijn. De film, die in alle Pathé bioscopen in Nederland te zien is, wordt ondersteund door een outdoor, in-store en digitale campagne waarin Pathé’s boodschap duidelijk wordt: Maakt het Groots. Want er is geen film die beter wordt van klein.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

In het concurrentieveld van Youtube en on-demand diensten als Netflix enerzijds, en de opening van nieuwe bioscopen anderzijds wil Pathé groei realiseren door als marktleider de cinema categorie groter te maken. Met de ‘Maak het Groots’ campagne willen we incidentele bezoekers inspireren om vaker naar de bioscoop te gaan en frequente bezoekers bevestigen in hun keuze.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?