Lidl kerstcommercial 2015

Bureau:ETCETERA
Merk:Lidl
Adverteerder:Lidl
Jaar:2015
Branche:Retail
Medium:Online display, Outdoor, POS, Print, Televisie
‘Feestelijk genieten’. Dat is de boodschap van Lidl deze feestdagen. Binnen de nieuwe campagne hebben Lidl Facebook-fans in drie commercials de hoofdrol. In twee commercials zijn fans te zien die het Delicieux-assortiment voorproeven. In de speciale derde kerstcommercial, die vanavond on air gaat, maakt ook Robert ten Brink zijn opwachting. Eerder dit jaar konden Lidl-fans zichzelf via Facebook opgeven voor de opnames van de feestdagencampagne. In totaal hebben 700 fans zich aangemeld. Ook werden fans opgeroepen te laten weten wie men deze kerstdagen graag bij elkaar wilde brengen. De mooiste inzending werd uitgekozen en staat nu centraal in de speciale 60’’-kerstcommercial die vandaag on air gaat. Robert Ten Brink verrast op zijn welbekende wijze, tijdens de opnames van de commercial, de nietsvermoedende familie met de komst van hun zoon uit de Verenigde Staten. De campagne bestaat hiernaast uit proefsessies in de winkels, radio-spots, instore-uitingen, abri’s, folders, online ads en een non-spot samenwerking met RTL voor de ‘All You Need Is Love'-kerstspecial.

Credits

Video & beeld:MRTN!
Online:Reinier @ stereomatrix, The Ambassadors
Media:Studio DIN, Endemol / RTL, Zigt
Muziek & Geluid:TopFormat
Creatie:Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Strategie:Paul van Kuilenburg
Account management:Irene Harte
Regisseur:Erik Lieshout
Productie:Lenny Venema
D.O.P.:Gabor Deak

Doelstellingen

Awareness creëren voor het delicieux-assortiment van Lidl tijdens de kerstdagen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?