Levensverhalen zijn onze inspiratie

Bureau:GivingBrandsEnergy
Merk:Ad Patres Uitvaartonderneming Den Haag
Adverteerder:Eer en Volharding
Jaar:2017
Branche:Dienstverlening
Medium:Print, Website
Drie persona’s* uit het hoogste segment vertegenwoordigen de doelgroep van Ad Patres. Elk individu is bijzonder, leidt een uniek leven en heeft hoge functies (gehad). Ad Patres vertelt de levensloop van de persona’s uitgebreid op de website. Deze personen leveren maatschappelijk gezien een prominente bijdrage. Uniek in hun soort. Zij willen vertellen waar hun passie ligt. Wat zij belangrijk vinden in het leven en in hun carrière. Ad Patres vertaalt en verpakt hun passie in een quote. De uitingen eren het leven van de personen en geven de lezer het gevoel dat hij/zij zich begrepen voelt. Hij/zij heeft te maken met een bedrijf dat op zijn/haar niveau opereert. De lezer identificeert zich met Ad Patres. De website en de andere uitingen laten zien dat Ad Patres het leven van de persoon centraal stelt. En daar ook op een exceptionele manier afscheid van neemt. * Deze persona’s en portretten zijn fictief.

Credits

Online:Internetbureau Flink
Fotografie:Hans Moolenaar
Make-up & visagie:Juliëtte Goergen

Doelstellingen

Ad Patres Uitvaartonderneming weer bekend maken bij haar doelgroep d.m.v. een gerichte campagne.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?