Knab - Alles geven
Bureau: | MEC Nederland |
Merk: | Knab |
Adverteerder: | KNAB |
Jaar: | 2015 |
Branche: | Banken & verzekeraars |
Medium: | Social media, Website |
In een 25-delige portretserie worden klanten en medewerkers geportretteerd die ‘alles geven’. De fotoreportages en interviews worden door Knab het komende jaar gedeeld via sociale media en op een speciale campagnesite. Met deze nieuwe campagne wil Knab laten zien dat zowel de klant als de medewerker alles geeft. Knab is een online bank, maar wel één met een persoonlijk gezicht.
Doelstellingen
Met de sociale campagne geeft Knab een vervolg aan 'Alles geven', de televisiecampagne die de online bank een jaar geleden lanceerde in samenwerking met reclamebureau Fitzroy.Advertentie
Gerelateerde campagnes
Campagne
Knab - Alles geven
Bureau: | Fitzroy Amsterdam |
Merk: | Knab |
Branche: | Banken & verzekeraars |
Medium: | Televisie |
Campagne
Autocampagne Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Bureau: | Qontent Matters |
Merk: | Nationale-Nederlanden |
Jaar: | 2018 |
Branche: | Banken & verzekeraars |
Medium: | Animatie, Social media, Video, Website |
Campagne
VGZ Blue Zones
VGZ
Bureau: | brandXtension BV |
Merk: | VGZ |
Jaar: | 2019 |
Branche: | Banken & verzekeraars |
Medium: | Social media, Video, Event |