Jos Poell heeft smaak

Bureau:gr8 agency
Merk:Jos Poell
Adverteerder:De Kroes B.V.
Jaar:2019
Branche:FMCG
Medium:Social media, Website
De autoriteit op vlak van smaak. Jos Poell associeer je wellicht gelijk met pasteitjes - we don’t blame you, want ze zijn heerlijk - maar ze maken véél meer dan dat. Bij dit bourgondische merk rollen namelijk ook de lekkerste toast, crackers, gebaksbodems, flatbreads en snackproducten van de band. En met lekker bedoelen we ook écht lekker, want ‘smaak’ is sterk verankerd in het DNA van Jos Poell. Alleen de producten met de beste ingrediënten en de lekkerste smaakcombinaties halen de schappen. En dat proef je ook terug! Jammer genoeg was dit bij de doelgroep nog niet top of mind. Met andere woorden een imago-boost was noodzakelijk om het volledige assortiment onder de aandacht te brengen. 2018 werd hét jaar om Jos Poell sterker op de kaart te zetten door middel van een rebranding. De eerste stap voor deze rebranding was het package design. De oude verpakkingen werden omgetoverd naar frisse, vrolijk gekleurde verpakkingen door Guts & Glorious, die het gevarieerde assortiment perfect onder de aandacht brengen. Aan de herkenbaarheid op het schap geen gebrek!

Credits

(Post) Productie:Supersky

Doelstellingen

Een ownable content-hub, boordevol content geschreven vanuit consumenteninzicht én social media als traffic-driver, daar gaat ons hart sneller van kloppen. gr8 agency ontwikkelde 'Toast!', hét online magazine boordevol content waar je gegarandeerd honger van krijgt. Let's get this Jos Poell party started.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?