Indian Summer Time

Bureau:Icemedia
Merk:DFDS Seaways
Adverteerder:DFDS Seaways
Jaar:2017
Branche:Reizen & Toerisme
Medium:E-mail, Social media, Website
De aantrekkelijk vormgegeven campagne, vraagt de gebruiker in de vorm van een test om in een aantal rondes een keuze te maken uit kleurrijke nazomerbeelden uit Schotland en Engeland. Aan het einde van de test toont de applicatie of de geïnteresseerde meer een type is voor een Schotse dan wel een Engelse Indian Summer Time. Direct daarna krijgt de deelnemer via email informatie over de bestemmingen en mogelijkheden om te boeken. Alle deelnemers maken tevens kans op een gratis overtocht met DFDS naar Groot-Brittannië.

Credits

Account management:Sven Rusticus
Creatie:Palle Dirks
Design:Tom Bremerkamp
Project management:Marije Timmerman
Web Developer:Nicky Zeeman, Stephen van Essen

Doelstellingen

Ontwikkel een online campagne, die zich richt op consumenten, die specifiek buiten de schoolvakanties met vakantie kunnen gaan. De campagne moet interactief zijn, zodat consumenten, gebruik makend van een website, op een visuele manier kennis kunnen maken met Groot-Brittannië en van daaruit direct hun ideale nazomervakantie te kunnen boeken.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?