IJsmeesters van Groenlo

Bureau:Alfred International
Merk:Grolsch
Adverteerder:Grolsch
Jaar:2013
Branche:FMCG
Medium:Televisie
Bij Grolsch doen ze al 400 jaar alles voor het lekkerste bier. En lekker bier drink je natuurlijk koud. Maar hoe deed Grolsch dat in 1897, zonder elektriciteit of koelkast? De documentaire 'De ijsmeesters van Groenlo' werd op Youtube gelinkt aan de 'IJs' commercial' om het historische feit te onderbouwen en viel onder de merkcampagne 'Grolsch - 400 jaar karakter'.

Credits

Account management:Corine Tuinstra, Jochem Kleine, Mireille Elberse
Creatie:Nick Plomp, Andrew Maaldrink
Editor:Lars de Rooy
Producer:Kitty Slagter
Regie:Lars de Rooy

Doelstellingen

Op dit moment is de doelstelling van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de doelstelling van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?