Hans Anders opent je ogen

Bureau:MORE
Merk:Hans Anders
Adverteerder:Hans Anders
Jaar:2015
Branche:Mode & kleding
Medium:Televisie
Rian van Koulil, marketingmanager Hans Anders: ‘Onze commercials zijn gebaseerd op sympathieke customer stories. Als kijker maak je kennis met verschillende klanten en hun ervaringen met het merk Hans Anders. Zij ontmoeten allemaal de frisse jongedame die werkt als opticien en letterlijk de verpersoonlijking is van het nieuwe Hans Anders. Emotie en persoonlijke aandacht: het zijn belangrijke aandachtspunten voor de retail de komende jaren.’

Credits

(Post) Productie:LUKKIEN
Regisseur:Paul Vos

Doelstellingen

Met een nieuwe pay-off ‘Hans Anders opent je ogen’, een vernieuwde visuele identiteit en een reeks televisiecommercials, probeert de optiekketen zich opvallender te positioneren in de hevig concurrerende markt. Met de nieuwe uitstraling wil de optiekketen benadrukken dat je bij Hans Anders ‘meer waarde krijgt voor minder geld’.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?