Gewoon is Bijzonder

Bureau:The Video Content Agency
Merk:AIVD
Adverteerder:AIVD
Jaar:2019
Branche:Overheid
Medium:Bioscoop
De AIVD is in veel opzichten een gewone, middelgrote uitvoeringsorganisatie van de Rijksoverheid. In andere opzichten zijn we echter niet gewoon. Tussen 2015 en 2020 groeit de AIVD van 1.300 naar bijna 2.200 medewerkers. Ook daarna zijn er altijd mensen nodig. ‘Gewone’ medewerkers, zoals ICT’ers of secretaresses en ‘ongewone’ medewerkers, zoals inlichtingenofficieren of operationeel specialisten. Wat ze met elkaar gemeen hebben: zij vinden dat alle Nederlanders recht hebben op een veilige manier van leven. Achter de schermen zorgen zij daar zonder morren voor. Belangrijk en interessant werk. Maar hoe laat je dat zien als alles ‘geheim’ is? Met een verhaal. In Nederland zijn we gewend dat we ‘gewoon’ kunnen leven. Een geloof aan kunnen hangen of lief kunnen hebben en dat mogen tonen. Feest kunnen vieren zonder angst voor aanslagen. Altijd kunnen beschikken over internet en met het ov kunnen reizen. We zijn veilig genoeg om vrij te zijn en ons vrij te voelen. Dat lijkt gewoon, maar er wordt hard aan gewerkt. Het is eigenlijk heel bijzonder.

Credits

Advies & Concept:concept boosting

Doelstellingen

Met de campagne #gewoonisbijzonder maakt de AIVD duidelijk dat bijzondere mensen hard werken aan het veilige Nederland dat wij allemaal zo gewoon vinden.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?