GAMMA Dat Mis Ik

Bureau:Icemedia
Merk:Gamma
Adverteerder:Intergamma BV
Jaar:2017
Branche:Retail
Medium:Website
Op de campagnewebsite www.datmisik.nl is een klushok van vroeger weergegeven inclusief een verkleurd gereedschapsbord, knipperende TL-verlichting en ronddwarrelend stof. Op de website kunnen bezoekers verschillende soorten gereedschap bekijken en aangeven welk stuk gereedschap wordt gemist. Dit gereedschap kun je winnen. Er gaan tientallen prijzen de deur uit en wanneer er niet gewonnen wordt, ontvangt iedere deelnemer een kortingsbon voor de webshop van GAMMA. De promotie is georganiseerd samen met de volgende leveranciers van Intergamma: Bosch, Black & Decker, Fiskars, Gardena, Karcher, Makita en Metabo.

Credits

Strategie:Sven Rusticus
Account management:Folkert Postma
Creative director:Palle Dirks
Art:Tom Bremerkamp

Doelstellingen

‘GAMMA Dat Mis Ik’ is de naam van de nieuwe campagne, die Icemedia voor GAMMA heeft ontwikkeld. De campagne speelt in op het feit, dat doe-het-zelvers vaak niet over het juiste gereedschap beschikken om de klus te klaren. Of het gereedschap is uitgeleend of het is gewoon kwijt.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?