Fietsfan010

Bureau:BRAND The Urban Agency
Merk:Fietsfan010
Adverteerder:Gemeente Rotterdam
Jaar:2014
Branche:Overheid
Medium:DM, Social media, Website, Event
Voor de Gemeente Rotterdam bouwde BRAND The Urban Agency de online community Fietsfan010. Het doel: krijg fanatieke fietsers zo ver dat ze actief bijdragen aan het gemeentelijk fietsbeleid. Rotterdam sprak in 2014 de ambitie uit om het fietsgebruik in en naar de stad voor het einde van 2018 te verhogen met 10%. BRAND The Urban Agency ontwikkelde en beheert de online platforms van ‘Fietsfan010’ waar mensen via een website, Facebook, Twitter en Instagram kunnen meedenken en meedoen met het nieuwe fietsbeleid. Fietsfan010 is uitgegroeid tot een waardevolle denktank voor de stad. Een levendige community waar gemeente, fietsorganisaties en -bedrijven en fietsende Rotterdammers met elkaar nadenken over waar het op fietsgebied nog beter kan. De input via Fietsfan010 is de meest waardevolle die de gemeente Rotterdam ontvangt op hun beleid. Naast community building werkte BRAND The Urban Agency ook aan een on- en offline PR campagne.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Fanatieke fietsers zo ver krijgen dat ze actief bijdragen aan het gemeentelijk fietsbeleid.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?