Energiedirect.nl houdt het kort. Punt.

Bureau:SuperHeroes Amsterdam
Merk:Energiedirect.nl
Adverteerder:Energiedirect.nl
Jaar:2017
Branche:Energie & nutsbedrijven
Medium:Online display, Social media, Televisie
Energie wordt vaak onnodig moeilijk en duur gemaakt. Gelukkig is er energiedirect.nl. De online speler, die al sinds 2002 de grootste energiechallenger is, wil het klanten graag makkelijk en leuker maken, zodat zij minder tijd en geld kwijt zijn voor zoiets normaals als energie. Punt. Klaar. In deze campagne maken we kennis met Klaas. Hij is een man van weinig woorden en toont hoe energiedirect.nl energiezaken logisch houdt. Energiedirect.nl breekt namelijk met tal van kromme conventies in de energiemarkt. Want waarom krijgen nieuwe klanten een betere deal dan trouwe klanten? En wat heb je aan een dure thermostaat of tablet bij je contract, als je bestaande het nog prima doet? Het antwoord wordt gegeven in een enorme serie aan korte, uitdagende uitingen. Verantwoordelijk bij de klant: Leonoor van den Bogaard, Roel de Kok, Wendy van der Linden

Credits

Media:Mediacom, SearchResult
Account management:Django Weisz Blanchetta, Mandy Sturkenboom
Creative director:Niek Eijsbouts, Rogier Vijverberg
Creatie:Ramin Bahari, Armand Dubois
Strategie:Marieke Dekker
Producer:Severien Jansen
Regisseur:René Nuijens
D.O.P.:Dries Delputte
Editor:Gert-Willem Visser
Interaction design:Huy Nguyen, Jeff Beukema
Grading:Tim van Paassen
Geluid:Hielke Praagman

Doelstellingen

Naams- en merkbekendheid vergroten van energiedirect.nl.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?