Doe het óók voor jeselfie!

Bureau:WIM Creative Agency
Merk:Nederlands Rode Kruis
Adverteerder:Nederlands Rode Kruis
Jaar:2018
Branche:Non profit & goede doelen
Medium:Online display, Print, Website
Campagne 2018 om nieuwe collectanten voor het Nederlandse Rode Kruis te werven. Ieder jaar gaan tijdens de Rode Kruis Week collectanten in het hele land langs de deuren om geld in te zamelen. Om nieuwe collectanten voor het Nederlandse Rode Kruis te werven is een originele, duidelijke invalshoek nodig. Uiteraard eentje die sterk aanspreekt!

Credits

Creatie:Margo van Stiphout
Concept:Pascal Vugts

Doelstellingen

Een van de doelen bij de werving van nieuwe collectanten was om aan te geven dat de uiteindelijke opbrengst van de collectie niet alleen wordt besteed aan hulp ver van huis, maar juist ook in eigen omgeving. WIM Creative Agency ontwikkelde zo het concept van ‘Jeselfie’, dat uiting kreeg in een campagne die landelijk werd uitgerold.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?