De Valentijnskus van PostNL

Bureau:Joe Public Take-Away Advertising
Merk:PostNL
Adverteerder:PostNL
Jaar:2016
Branche:Transport & logistiek
Medium:Televisie, Video
Een superkorte gedragscase. Looptijd: vier dagen. Maar wat een leuke, sympathieke en vooral ook effectieve campagne! Geen bedachte gimmick die ver afstaat van de inhoud, maar een Valentijnsactie bovenop de core business van PostNL: een kus als frankering in plaats van de postzegel. Het campagne-idee is sterk − de ‘postzegel’ ís de emotie − de executie tot in de puntjes verzorgd. Petje af ook voor de manier waarop de interne organisatie is opgelijnd om deze campagne mogelijk te maken.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Een Valentijnsactie bovenop de core business van PostNL: een kus als frankering in plaats van de postzegel.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?