De supportsjaal voor Het Vergeten Kind

Bureau:The Gardeners
Merk:Stichting Het Vergeten Kind
Adverteerder:Stichting Het Vergeten Kind
Jaar:2018
Branche:Non profit & goede doelen
Medium:E-mail, Print, Radio, Social media, Televisie, Video, Website, Event
Via tv, radio, outdoor, online en pr werd heel Nederland opgeroepen om een klein gebaar te maken door digitaal een lief bericht achter te laten. Bij een donatie werd je bericht verwerkt in een kilometerslange gebreide supportsjaal. Dit laatste resulteerde in een sjaal van meer dan 10 kilometer. Uiteindelijk werd de enorme sjaal rond het politieke hart van Den Haag gelegd om daar aandacht te vragen voor een jeugdzorgbeleid waarbij het belang van het kind voorop staat.

Credits

Communicatie & PR:The Gardeners
Creatie:Nikki de la Rambelje, Sjoerd Bongertman
Account management:Nadine Marcar, Renée Schenk
PR:Xanne Liebregts, Laurien Vest
Productie:The Boardroom & Made for Digital
Regisseur:Eva Juia Manneke
Producer:Eva Boon, Jacques Vereecken
Muziek:Massive Music
Fotografie:Peter Sabelis
:Happy Leads, Growing Minds

Doelstellingen

Het doel van de campagne was om Nederland te laten zien dat het geven van een klein gebaar al een heel groot verschil kan maken in het leven van ruim 100.000 kinderen in Nederland die opgroeien in gezinnen met meervoudige problematiek.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?