De stad heeft je nodig

Bureau:Intervolvement Communicatie
Merk:Spaarnelanden
Adverteerder:Spaarnelanden
Jaar:2016
Branche:Energie & nutsbedrijven
Medium:Print, Radio, Social media, Televisie, Video, Website
'De stad heeft je nodig' bestaat uit een clip, een documentaire en de campagnewebsite http://destadheeftjenodig.nl/. De campagne vestigt de aandacht op het feit dat Spaarnelanden werkplekken heeft voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Credits

Advies & Concept:Made in Haarlem
Regisseur:Steven Elbers

Doelstellingen

Spaarnelanden is het onderhoudsbedrijf van de gemeente Haarlem en verantwoordelijk voor de leefbaarheid in de stad. Met de campagne 'De stad heeft je nodig' wil Spaarnelanden daar zo veel mogelijk mensen bij betrekken. Met name ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, zoals langdurig werklozen, ex-verslaafden, statushouders en mensen met een fysieke of mentale beperking. De campagne roept mensen op om zich aan te melden voor de wijkteams. Daarnaast kunnen mensen zich opgeven als vrijwillig ambassadeur van hun wijk.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?