De Rotterdamse Dakendagen

Bureau:BRAND The Urban Agency
Merk:De Rotterdamse Dakendagen
Adverteerder:De Rotterdamse Dakendagen
Jaar:2015
Branche:Entertainment & muziek
Medium:Social media, Website
Voor de eerste twee edities van het grootschalige festival De Rotterdamse Dakendagen ontwikkelde BRAND The Urban Agency een brede free publicity campagne. Het doel: een nieuw event in Rotterdam stevig op de kaart zetten. De initiatiefnemers van De Rotterdamse Dakendagen wilden met dit event een nieuw perspectief op de stad creëeren met bijzondere ontmoetingsplekken op lege daken. Gezien het beperkte budget én de brede doelgroep koos BRAND The Urban Agency voor een breed ingezette free publicity campagne, waarvan zich bijna 90% online afspeelde. Naast PR bestond de campagne uit de inzet van lokale influencers en community building. Partners werden aangehaakt als ambassadeurs en het gesprek werd actief en informeel aangegaan met de doelgroep. Het festival ontving na het succes van de eerste editie de Gold Pinnacle Award, de internationale prijs voor het beste nieuwe kleine festival.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Een nieuw event in Rotterdam stevig op de kaart zetten

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?