De Pooter - corporate identity

Bureau:Nilsson
Merk:De Pooter
Adverteerder:De Pooter
Jaar:2016
Branche:Dienstverlening
Medium:Outdoor, Print
Het logo komt voort uit de persoonlijke aanpak en de aandacht voor interactie en dialoog tussen De Pooter en klanten. Daarnaast laat de vorm een abstracte D zien waarbinnen ook een P zichtbaar is. De vorm van het logo is doorgetrokken als element in de huisstijl. Een huisstijl die nog steeds rood voert, maar een andere tint verwerkt in een frisse en moderne look & feel. In de profilering is veel aandacht voor een persoonlijke benadering, o.a. door een variëteit aan inspirerende quotes en veelvuldig gebruik van beelden met medewerkers. Door middel van een gewaagd signingvoorstel hebben we gezorgd dat het nieuwe kantoorpand van De Pooter een opvallende en herkenbare uitstraling heeft. De merkidentiteit is in het nieuwe pand doorgevoerd, en vervolgens in corporate stationary, beurspresentatie, basisstramienen voor advertentie- en vacatureplaatsingen en online toepassingen.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Met groei, een duidelijke visie en tevreden klanten zat het bij De Pooter Personeelsdiensten wel goed. In een tijd van grote sprongen voorwaarts was echter wel de visuele identiteit en algehele profilering van de organisatie achtergebleven. De aanleiding voor Nilsson om voor De Pooter een volledig nieuwe visuele merkidentiteit te ontwikkelen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?