De MARQ - Corporate identity

Bureau:Nilsson
Merk:De MARQ
Adverteerder:De MARQ
Jaar:2017
Branche:Gezondheidszorg & medicijnen
Medium:Print, Website
De ontwikkeling van deze nieuwe organisatie begon bij een sessie over de positionering en uitstraling. Ook werd bepaald welke factoren De MARQ onderscheidend maken. Uit deze sessies kwam dat De MARQ de focus legt op de revalidant door gebruik te maken van positieve beelden en verhalen over het einddoel. Nilsson heeft met storytelling deze organisatiegedachte uitgewerkt in een complete huisstijl. De huisstijl vormt de basis voor de website en de zichtbaarheid voor bijvoorbeeld online marketing.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

De MARQ is een uniek initiatief in Nederland en komt voort uit de organisaties Avoord Zorg en Wonen, Stichting Elisabeth en Surplus. Vanuit deze organisaties kwam de vraag om de krachten te bundelen en zo de kwaliteit van geriatrische revalidatie verder te optimaliseren. Dit alles onder een nieuwe naam en identiteit.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?