Datatransfers made secure and easy

Bureau:Evers + de Gier
Merk:Grip
Adverteerder:DMCC
Jaar:2017
Branche:IT
Medium:Print, Website
Grip helpt bedrijven op een eenvoudige en veilige manier gevoelige bestanden te versturen naar de geautoriseerde ontvangers. Geen datalekken meer en iedere datatransactie wordt vastgelegd zodat je makkelijk inzicht hebt in welke data zich op welke plek bevindt. Evers + de Gier ontwikkelde met en voor Grip de nieuwe visuele identiteit en de tool voor data-uitwisseling. Tevens hebben we de strategie ontwikkeld en naam bedacht. BETROUWBAAR EN PROFESSIONEEL Hoe noem je een dienst die jou de controle geeft over je datatransfers? Uit de strategische sessie kwam naar voren dat we mensen wilden benaderen vanuit een positieve invalshoek. Het gevoel en resultaat dat je krijgt bij het gebruiken van deze dienst. Die positieve waardes waren controle, ontzorgen en overzicht. Oftewel; Grip. DATA ALS EEN SCHOOL VISSEN Controle hebben over je datastroom hebben we letterlijk gevisualiseerd in de datastroom die rustig op de achtergrond beweegt. Als een school vissen die gecontroleerd een richting op gaat zonder dat er een visje achterblijft.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Ontwikkel een merkidentiteit en website die laat zien waar Grip voor staat: Controle hebben over je datatransfers.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?