Danone Nations Cup

Bureau:SportVibes
Merk:Danone
Adverteerder:Danone Nederland BV
Jaar:2008
Branche:Sport
Medium:Event
Danone Nederland organiseert jaarlijks, internationaal, de Danone Nations Cup. Het officieuze WK voetbal voor jongens (en meisjes) van 10 – 12 jaar. Onder het motto ‘Believe in your dreams’. In Nederland wordt het nationaal Kampioenschap georganiseerd in samenwerking met de de Kraijcek Foundation. Deelnemende teams komen van hun playgrounds en de winnaar van de nationale finale wordt afgevaardigd naar de internationale finale ergens ter wereld met 35 – 40 deelnemende landen. Voor de kinderen is het een droom die werkelijkheid wordt en een onuitwisbare herinnering. Om het internationale thema ‘Believe in your dreams’ een extra dimensie te geven, heeft Danone Nederland gekozen om het nationaal kampioenschap in te vullen middels een activering van hun sponsorship van de Kraijcek Foundation (MVO-activiteit). De playgrounds, veelal gelegen in probleemwijken in de steden, leveren een team dat deelneemt aan een regionale finale. De winnaars hiervan doen mee aan de nationale finale van de DNC in het stadion van een BVO. Daarnaast worden ook twee Fairplay-plekken aangewezen. De nationaal kampioen mag Nederland vertegenwoordigen op het eindtoernooi.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Merkvoorkeur voor Danone vergroten

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?