Danioooooh - introductie Danio Tompouce en Speculaas

Bureau:Fitzroy Amsterdam
Merk:Danio
Adverteerder:Danone Nederland BV
Jaar:2020
Branche:FMCG
Medium:Televisie
503.256 Nederlander kozen via Instagram voor Tompouce en Speculaas Vanaf vandaag is de nieuwe campagne voor Danio op televisie en online te bewonderen. In deze campagne worden de twee Limited Editions in de schijnwerpers gezet: Tompouce en Speculaas. Het is het vervolg op de “Vote for your Flavour”-campagne van eind vorige jaar die voornamelijk via Instagram liep. Daar werd iedereen gevraagd welke typische Hollandse smaken vanaf deze week in de winkel zouden moeten liggen. Meer dan 500.000 Nederlanders gaven hun stem. Marieke van Balen, marketingdirecteur Danone: “De nieuwe campagne is ontwikkeld in samenwerking met ons bureau Fitzroy. We hebben Fitzroy gevraagd om het merk meer van nu te maken, zodat we meer aansluiting gaan krijgen bij de Millennials. De eerste campagne via Instagram was een ongekend succes. Dit is de tweede stap en ik moet je eerlijk bekennen: dit smaakt naar meer.” Jur Baart, mede-eigenaar van Fitzroy: “Danone heeft mooie merken en Danio is er een van. We kennen Marieke nog uit het tijd van Pepsico. Ik ben blij dat zij ons weer het vertrouwen heeft gegeven om samen Danio meer impactvol te maken."

Credits

(Post) Productie:Grygboit
Media:Mediacom

Doelstellingen

Introductie Danio Tompouce en Speculaas

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?