Conimex Curry Paste

Bureau:Qban online communicatie
Merk:Conimex
Adverteerder:Unilever
Jaar:2018
Branche:FMCG
Medium:Mobile, Online display, Social media
Maak thuis curry zoals die in Azië smaakt en waan je voor even in hartje Bangkok! Met dit concept ontwikkelden wij een serie video-posts met dynamische componenten voor een Facebook-campagne van Unilever merk Conimex. In de eerste fase van de campagne maken kijkers kennis met de verschillende Conimex curry pastes. Door te interacteren met de video gaan de kijkers door naar fase 2. Hierin ontdekken ze het product, de gemakkelijke toepassing ervan en wat je ermee kunt maken. In de laatste fase worden er drie hero-producten gekoppeld aan enkele thuissituaties met passende recepten. Maarten van Scheijndel, Creative Director bij Qban: “Door gelaagdheid in de campagne aan te brengen, zorgen we ervoor dat alleen kijkers die met een fase interacteren doorgaan in de vervolgflow van de campagne. De uitingen per fase worden hierdoor relevanter. In de creatie zijn diverse technieken toegepast om een zo hoog mogelijke betrokkenheid per fase te realiseren. Zo wordt bijvoorbeeld woonplaatsdata uit het gebruikersprofiel van de kijker in de copy van de video verwerkt. Deze dynamische feature is in nauwe samenwerking met Mindshare en Smartly ontwikkeld.”

Credits

Account management:Cindy bij de Vaate
Creative director:Maarten van Scheijndel
Art:Billy Santegoets
Creatie:Jamie Robijn, Denise de Hoog, Franklin Rodriques
Producer:David Timmermans
Productie:Studio Rewind, Smartly
Media buyer:Mindshare

Doelstellingen

Mensen bekend maken met de nieuwe Curry Pastes en voorkeur bouwen voor Conimex

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?