Buitenontbijt

Merk:Milner
Adverteerder:FrieslandCampina
Jaar:2010
Branche:FMCG
Na de lange en extreem koude wintermaanden hunkert Nederland naar de lente. Om de start van de lente goed te vieren nodigt Milner heel Nederland uit om vanaf 21 maart, de eerste lentedag, de tafels lekker buiten te zetten voor een echt Buitenontbijt. Voor een buitenontbijt heeft Milner een speciaal tafelkleed ontworpen die met 5 actiecodes gratis te bestellen is op www.milner.nl. Online kunnen consumenten hun familie en vrienden uitnodigen voor een buitenontbijt en maken ze kans op een van de twaalf buitenontbijten georganiseerd door Milner.

Credits

Account Management:Jack Gnodde, Mariken Bongers
Creatie:Ard Brunnekreef, Tibor van Ginkel, Mathieu Winkel, Floor Haverkamp Begemann, Annelied van de Weg
Design:Henrik van der Zwet
Fotografie:Rene Kramers
Strategie:Tim Claassen, Willemijn Sneep

Doelstellingen

Op dit moment is de doelstelling van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de doelstelling van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?