Beter in je vel

Bureau:Fitzroy
Merk:Zilveren Kruis
Adverteerder:Achmea
Jaar:2019
Branche:Dienstverlening
Medium:Video
Roel van der Heijden, senior manager Marketing Zilveren Kruis: “Deze campagne is echt de volgende stap in onze strategie. Naast onze rol in het regelen en betalen van zorg, motiveren wij onze klanten aan de slag te gaan met hun vitaliteit, in klantentaal: een gezondere leefstijl. In ATL hebben we ervoor gekozen om op een emotionele en indringende manier de huid als metafoor te gebruiken voor het leven. We bieden kwalitatief goede content en oplossingen die de consument verder helpen op weg naar een gezondere leefstijl. We doen dit samen met Actify, de persoonlijke digitale coach van Zilveren Kruis.” Marlies van Voorthuizen, senior campagnemanager Zilveren Kruis, vult aan: "Je lekker in je vel voelen is fijn, maar dat gaat niet altijd vanzelf. Het betekent ook voor iedereen iets anders. Je huid straalt als je in balans bent. Maar we weten ook dat veel Nederlanders last hebben van bijvoorbeeld slaapproblemen of niet goed ontspannen. Wij kunnen je in kleine stappen daarbij helpen."

Credits

Communicatie & PR:Fitzroy Amsterdam

Doelstellingen

Als je lekker in je vel zit dan heb je levenslust en ben je fysiek, mentaal en emotioneel in balans. Maar die balans kan snel verstoord worden doordat je bijvoorbeeld niet altijd even gezond eet, te weinig slaapt, niet voldoende ontspant of niet genoeg beweegt. In de nieuwe campagne staat Zilveren Kruis stil bij hoe goed Nederland in haar vel zit en hoe de grootste zorgverzekeraar van Nederland kan helpen om beter in je vel te zitten.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?