Allemaal familie

Bureau:this that + the other
Merk:Beemster
Adverteerder:Cono Kaasmakers
Jaar:2017
Branche:Retail
Medium:Outdoor, Print, Social media, Televisie
Beemster viert familie met de nieuwe merkcampagne. Aanleiding is de vernieuwde verpakking, die laat zien dat alle kazen een beetje anders zijn, maar toch bij elkaar horen - net zoals familie. De aftrap bestaat uit een serie documentair gefilmde portretten van een echt familieweekend die worden ingezet als TV commercials. this that + the other koos voor een onconventionele aanpak door een echte familie op familieweekend te sturen samen met regisseurs Niels van Koevoorden en Sabine Lubbe Bakker, makers van de prijswinnende documentaire ‘Ne me quitte pas’. In outdoor en print staan individuele kazen centraal. Zo is er de benjamin (jonge kaas), het buitenbeentje (mosterd kaas) en de pittige tante (oud en pittig). Beemster communicatie onderscheidt zich van haar concurrenten doordat ze niet alleen de koeien, weilanden en de veehouders laat zien, maar ook de mensen centraal zet. In de campagne vergelijken we eigenschappen van de mens met eigenschappen van kaas en geven het merk Beemster zo een menselijk gezicht.

Credits

Creative director:Philip Brink, Hugo van Woerden
Strategie:Edith Janson
Producer:Francine van der Lee
Regie:Sabine Lubbe Bakker / Studio Godot
D.O.P.:Niels van Koevoorden / Studio Godot
Productie:Marit Groenenboom
Editor:Annelien van Wijngaarden / De Kapsalon
Grading:Barry Clarke, Captcha
Online editor:Gregoire Verweijen, Captcha
Geluid:Wessel -Jan van Zijderveld, the Ambassadors
Fotografie:Robin de Puij / Unit
Design:Julia Bendeler, Philip Brink
DTP:Wout Jongejans

Doelstellingen

Een introductiecampagne voor de nieuwe verpakking van het gehele Beemster assortiment. Benadruk hierbij dat Beemster het enige kaasmerk is met een compleet assortiment in generaties kazen van jong tot oud.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?