Albert Heijn Mijn Bonus
Bureau: | Yourzine B.V. |
Merk: | Albert Heijn |
Adverteerder: | Ahold Delhaize |
Jaar: | 2016 |
Branche: | Retail |
Medium: | DM, E-mail |
Yourzine heeft Albert Heijn geholpen met een digitale klantcontactstrategie. Er wordt naar de klant geluisterd door middel van zijn eigen gedrag. Dat maakt de “boodschapbelevenis” bij Albert Heijn er één uit duizenden, zowel online als in de winkel en steeds opnieuw.
Het succes van deze strategie bleef niet onopgemerkt. Yourzine won twee Selligent Awards: CRM Loyalty Award en de award voor Beste Campagne van het jaar.
Credits
Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.Doelstellingen
Help Albert Heijn met een digitale klantcontactstrategie, van strategie en concept tot implementatie en KPI rapportage, met als doel een toename in de klantwaarde en loyaliteit door een continue 1-op-1 dialoog.Advertentie
Gerelateerde campagnes
Campagne
Albert Heijn Messenger
Albert Heijn
Bureau: | Yourzine B.V. |
Merk: | Albert Heijn |
Jaar: | 2017 |
Branche: | Retail |
Medium: | E-mail, Mobile, Social media |
Campagne
Moestuintjes, een groeiend succes
Albert Heijn
Bureau: | TBWA\NEBOKO |
Merk: | Albert Heijn |
Jaar: | 2016 |
Branche: | Retail |
Medium: | Video |
Campagne
Albert Heijn kerstcommercial 2015
Albert Heijn
Bureau: | TBWA/NEBOKO |
Merk: | Albert Heijn |
Jaar: | 2015 |
Branche: | Retail |
Medium: | Televisie, Video |