Albert Heijn Mijn Bonus

Bureau:Yourzine B.V.
Merk:Albert Heijn
Adverteerder:Ahold Delhaize
Jaar:2016
Branche:Retail
Medium:DM, E-mail
Yourzine heeft Albert Heijn geholpen met een digitale klantcontactstrategie. Er wordt naar de klant geluisterd door middel van zijn eigen gedrag. Dat maakt de “boodschapbelevenis” bij Albert Heijn er één uit duizenden, zowel online als in de winkel en steeds opnieuw. Het succes van deze strategie bleef niet onopgemerkt. Yourzine won twee Selligent Awards: CRM Loyalty Award en de award voor Beste Campagne van het jaar.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Help Albert Heijn met een digitale klantcontactstrategie, van strategie en concept tot implementatie en KPI rapportage, met als doel een toename in de klantwaarde en loyaliteit door een continue 1-op-1 dialoog.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?