Absolut - Thisisourhouse

Bureau:First Day of Spring
Merk:Absolut
Adverteerder:Absolut
Jaar:2017
Branche:FMCG
Medium:Bioscoop, Online display, Outdoor, Social media, Event
‘You may be black, you may be white, you may be Jew or Gentile... It don’t make a difference in our house.’ Precies dertig jaar geleden verwoordde Chuck Roberts de waarden van de housecultuur: gelijkheid en inclusiviteit. Absolut Vodka, sinds haar oprichting actief voorvechter is van dezelfde waarden, brengt tijdens Amsterdam Dance Event met de campagne #thisisourhouse een eerbetoon aan dit fundament van de housecultuur. In een krachtige video waarin de tekst van Chuck Roberts centraal staat, spreken Absolut en iconen uit het Amsterdamse nachtleven – onder wie dj William Djoko en nachtburgemeester Mirik Milan - zich uit voor een toleranter nachtleven. Samen maken zij een klinkend statement: ‘on the dancefloor everyone is equal’.

Credits

(Post) Productie:Since '88
Project management:Estelle Goldman - Peek
Creative director:Simon van Gorkum
Strategie:Peter Kan, Evert-Jan Heijmans
Creatie:Floortje van den Elshout
Copy:Anne Brugts

Doelstellingen

Absolut wil bijdragen aan een betere wereld. Activeer deze maatschappelijke betekenis binnen het partnership met het Amsterdam Dance Event 2017.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?