50 jaar Center Parcs

Bureau:Ogilvy & Mather Amsterdam
Merk:Center Parcs
Adverteerder:Center Parcs
Jaar:2017
Branche:Reizen & Toerisme
Medium:Social media
Al 50 jaar aan vakantie belevenissen in Center Parcs. 50 jaar aan ongelofelijke herinneringen vastgelegd op camera. Om de vijftigste verjaardag van Center Parcs te vieren hebben we families en vrienden uitgenodigd om hun mooiste Center Parcs herinneringen her te beleven, in de gemoderniseerde en verbeterde parken. Met aansprekende foto’s en verhalen hebben we de fan-base op social media geactiveerd en de kans geboden via een win actie om hun Center Parcs moment her te beleven. Hét bewijs dat samen zijn het geen was, en nog steeds is, wat Center Parcs uniek maakt.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

50 jaar Center Parcs vieren door klanten mooie herinneringen te laten delen en nieuwe herinneringen te creëren.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?